Friday 9 May 2014

selamat tinggal anak muridku

december 2013 ----> april 2014, tamat sudah kerja sebagai guru
dzul iman smart khalifah, xdpt aku ungkapkan banyak2 terima kasih
sbb beri peluang utk aku timba pengalaman
even bnyk branch, tp aku tetap rase bertuah dpt kerja salah satu branch yg ada
aku berhenti sebab aku rasa tak layak nak didik dan mengajar
banyak benda yg aku kene cari lagi
pikul tanggungjawab jaga anak 3&4 tahun bukan mudah
even parent just hantar sbb xde org nk jge kat rumah, tp aku nk bg yg terbaik jgk
tp aku xmampu, aku xpandai tarik dorg utk minat belajar
aku menangis saat aku usaha bantu anak murid 3tahun utk menulis, dy ckp
"teacher, tak reti. penat" then dy terus baring atas peha aku.
maafkan teacher, teacher x pandai didik awak.
aku terfikir berbaloi ke parent keluar duit tp aku xreti jge anak dorg?
berkat ke duit gaji yg aku dpt
akhirnya aku tetapkan pendirian utk berhenti. skrg aku rindu sgt dgn dorg
anak muridku, terima kasih izinkan teacher menumpang barakah ahli syurga :')



No comments:

Post a Comment